Renault mobiliteitspartner Dutch Design Week

Renault neemt dit jaar het stokje van Volvo over als mobiliteitspartner van de Dutch Design Week in Eindhoven, dit jaar van 20 t/m 28 oktober.

De afgelopen zestien jaar is de Dutch Design Week uitgegroeid tot het grootste designevenement in Noord-Europa. Afgelopen jaar kwamen zo'n 335.000 bezoekers en 2.600 ontwerpers op het evenement af. Op maar liefst 110 locaties in Eindhoven is er voor iedereen wel wat te vinden op het gebied van ontwerp en innovatie.

Generatie

Design en Easy Life horen sinds de oprichting van Renault 120 jaar geleden bij het DNA van het merk. Innovaties onder andere elektrisch rijden en het sterke ontwerp van de laatste generatie die tot stand kwamen onder leiding van Nederlander Laurens van den Acker.

Thema

Tijdens de Dutch Design Week zet Renault 45 exemplaren van de elektrische Zoe in voor het vervoeren van bezoekers. Het thema van het merk tijdens het evenement is elektrisch, autonoom en connected. Kortom de toekomst van de auto.

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.