Vernieuwde Range Rover als plug-in hybrid

Nog meer luxe in interieur

De Range Rover is aangepakt, waarbij het belangrijkste nieuws de komst van een plug-in hybride is. Maar ook qua verfijning zet de luxueuze SUV een stap verder.

We kenden al verwarmbare stoelen en een stuurwiel, Range Rover voegt daar een verwarmde armleuning aan toe. Die maakt onderdeel uit van de op 24 manieren verstelbare stoelen met bredere en diepere kussens om de comfortbeleving naar een nog hoger niveau te tillen.

Massageprogramma's

De vernieuwde Range Rover kent een 4G wifi-hotspot voor acht apparaten, volop opbergruimtes en een achterbank met 25 massageprogramma's. Uiteraard blijft het programma bestaan uit de normale en verlengde Range Rover.

Systeemvermogen

De Range Rover krijgt dezelfde plug-in hybride aandrijflijn als de Range Rover Sport. Dat betekent de 2 liter Ingenium turbo benzinemotor goed voor 300 pk plus een 116 pk sterke elektromotor. Dat levert een systeemvermogen van 404 pk en koppel van 640 Nm, waardoor in 6,8 seconden naar de 100 km/h kan worden geaccelereerd. De topsnelheid bedraagt 220 km/h.

Actieradius

De batterij kan extern worden opgeladen en levert van 51 kilometer elektrische actieradius, tenminste volgens NEDC-norm. Uiteraard functioneert de Range Rove P400e fluisterstil. De gebruiker kan kiezen voor een hybridemodus of volledig elektrisch rijden.

Prijzen

De vernieuwde Range Rover start bij 135.475 euro als 3.0 TDV6 en begint bij 139.195 euro als plug-in. De zeer luxueuze SV Autobiography Dynamic begint bij 256.380 euro.

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.