Het meest in het oog springend is het nieuwe front. Het oude front met de wat merkwaardig gevormde koplampen van het vorige model zijn vervangen door een front met opvallend chromen grille en samen met een nieuwe voorbumper heeft de auto een wat stoerdere uitstraling gekregen. Aan de achterkant zijn de wijzigingen een stuk subtieler, met een licht gewijzigde bumper en andere achterlichten. Verder zijn er vier nieuwe kleuren en staat de auto standaard op 17-inch wielen met een iets grotere bandenmaat.
Alleen benzine
Voor onder de kap is er de keus uit twee Boosterjet-turbomotoren, allen op benzine. Het aanbod begint bij een 1.0 driecilinder met 112 pk. De andere optie is een 1.4 viercilinder met 140 pk. Met deze motoren varieert het verbruik van de vernieuwde S-Cross tussen 1 op 20 en 1 op 18,5, gemeten volgens de NEDC-cyclus. De Suzuki is optioneel leverbaar met zestrapsautomaat en het AllGrip vierwielaandrijvingssysteem.
Drie uitvoeringen
De S-Cross is leverbaar in Comfort, Exclusive en High Executive-uitvoering. Standaard heeft de auto cruise control, airco en een radio/CD-speler met USB-aansluiting en Buetooth. Het topmodel High Executive voegt daar parkeersensoren, lederen bekleding, Radar Brake Support, Adaptive Cruise Control, navigatie en een panoramisch schuif-/kanteldak aan toe.
Goedkoper
Goed nieuws voor de portemonnee is dat de vernieuwde S-Cross een stukje goedkoper is geworden. Hij staat nu voor 20.999 euro in de showroom (Comfort-uitvoering) en is met Suzuki All-inclusive private lease te rijden vanaf 369 euro per maand.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review